Elegáns külső, erőt sugárzó felépítmény és tartósság is jellemzi a Daiwa Ninja LT orsószériát. A Japán mérnökök az elmúlt években sok energiát fektettek abba, hogy az eddig csak a magasabb árfekvésű orsóknál ismert sima futást ebben a kedvezőbb árfekvésű orsócsaládban is megjelenítsék. A precíz zsinórfelcsévélés miatt a Ninja széria alkalmas nagyon vékony fonott (Balzer Iron Line, Spider Wire), és monofil zsinóros pergető horgászatra is. Az orsó karbon háza hosszú távú terhelés elviselésére készült, az Air Rotor rotor pedig erejével és könnyű súlyával is segíti a nagytestű halak partra juttatását. Egy normál fordulatú pergető orsó alumínium hajtókarral és dobbal.
Csapágy (db) : |
4 |
Méret : |
50 |
Fék : |
első fék |
Áttétel : |
5,2:1 |
Súly (g) : |
270 |
Dob anyaga : |
fém 28-as 150 m |
Fékerő : |
12 kg |
Zsinór felcsévélés: |
1 fordulattal: 82 cm |
Az orsón alkalmazott technikai megoldásokat szöveggel és képekkel is bemutatjuk !
- Light Tough Technológia - kisebb méretű és súlyú orsóház (nagyobb belső térrel - nagyobb hajtó kerék, nagyobb erő, finomabb futás), erősebb és mégis könnyebb dob, könnyebb hajtókar, nagyobb fékerő - könnyebb súllyal.
- CNC esztergált alumínium hajtókar
- ABS alumínium távdobó dob
AIR ROTOR –
Az új rotor 15 %-al könnyebb mint a hasonló anyagból készült szokványos rotorok, emellett nagyban csökkenti a vibrációt és javítja a forgási egyensúlyt a nagyon mélyre helyezett súlypontjának köszönhetően. A különleges kiképzésének köszönhetően egyenletesen osztja el a zsinór által a zsinórvezető görgőn keresztül a rotorra ható nagy erejű terhelést.
INFINITE VISSZAFORGÁS GÁTLÓ RENDSZER –
A végtelenített visszaforgás gátló sok más orsó gyenge pontja, míg az INFINITE rendszerrel készülő Daiwa orsók megbízható eleme. A legkitűnőbb, precízen illeszkedő acél alkatrészek felhasználásával készül.
Mag Sealed TWIST BUSTER III. & TWIST ZSINÓRVEZETŐ GÖRGŐ –(100% vízhatlan)
A TWIST BUSTER rendszer minimumra csökkenti a zsinór csavarodását a felcsévéléskor, így ennek a fő oka jórészt kiküszöbölhető. A TWIST BUSTER 2. pedig jelentősen csökkenti a zsinór és a görgő közti súrlódást, kímélve zsinórunkat, növelve annak élettartamát.
TOUCH DIGIGEAR HAJTÓMŰ – (nagyobb kerék, nagyobb erő és finomabb futás) - (csigás meghajtás)
Gépi megmunkálású, digitális fejlesztésű hajtómű, mely a legnagyobb terheléseket is elviseli. A HARDBODY-Z alumínium házba beágyazott hajtómű a hajtókar erejét közvetlenül adja át a rotornak, simán és hatékonyan, növelve orsó erejét és élettartamát.
AUTOMATIC DRAG SYSTEM FÉKRENDSZER – ATD –
Ez az új fékrendszer az UTD továbbfejlesztett változata. Az ATD féket a fékbeállítások közti még finomabb átmenet jellemzi, ezáltal a nagyon vékony zsinórok használatánál érzékelhető a fokozott teljesítménye. A féken beállított húzóerő elérése előtt extrém finoman elkezdi engedni a zsinórt a dobról, majd a küzdő hal kirohanásait a beállított fékerő elérésekor az elvégzett beállításnak megfelelően fékezi meg.
|