A Daiwa cég új Lexa LT orsójában a legújabb Light Tough Technológia teljesedik ki: kisebb méretű és súlyú orsóház (nagyobb belső térrel - nagyobb hajtó kerék, nagyobb erő, finomabb futás), erősebb és mégis könnyebb dob, könnyebb hajtókar, nagyobb fékerő. A Daiwa Lexa LT szériában a tökéletes szigetelés meggátolja, hogy a víz vagy szennyeződés jusson be a hajtóműbe, így jelentősen megnő az élettartama. Az orsó alumínium ötvözet (könnyű fém orsó) háza pedig képes a folyamatos, nagy terhelés elviselésére, melyet kimondottan a hosszú élettartam elérésére fejlesztettek ki. Egy felső kategóriás pergető orsó CNC esztergált hajtókarral és alumínium ABS AIR távdobó dobbal.
Csapágy (db) : |
5 |
Méret : |
50 |
Fék : |
első fék |
Áttétel : |
5,2:1 |
Súly (g) : |
280 |
Dob anyaga : |
fém 37-es 150 m |
Fékerő : |
12 kg |
Zsinór felcsévélés: |
1 fordulattal: 87 cm |
Az orsón alkalmazott technikai megoldásokat szöveggel és képekkel is bemutatjuk!
- Light Tough Technológia - kisebb méretű és súlyú orsóház (nagyobb belső térrel - nagyobb hajtó kerék, nagyobb erő, finomabb futás), erősebb és mégis könnyebb dob, könnyebb hajtókar, nagyobb fékerő - könnyebb súllyal.
CNC esztergált alumínium hajtókar
Soft - Touch hajtókar gomb
ZAION V AIR ROTOR –
Az új rotor 15 %-al könnyebb mint a hasonló anyagból készült szokványos rotorok, emellett nagyban csökkenti a vibrációt és javítja a forgási egyensúlyt a nagyon mélyre helyezett súlypontjának köszönhetően. A különleges kiképzésének köszönhetően egyenletesen osztja el a zsinór által a zsinórvezető görgőn keresztül a rotorra ható nagy erejű terhelést.
Alumínium ötvözet orsóház –(könnyű fém orsó ház)
A Daiwa cég mérnökei kifejlesztették az ideális fémötvözetet, a maximális precizitású megmunkálási technológiát, így képesek erős és nagyon könnyű fém orsókat készíteni a horgászok számára.
DIGIGEAR HAJTÓMŰ –(csigás meghajtás)
Gépi megmunkálású, digitális fejlesztésű hajtómű, mely a legnagyobb terheléseket is elviseli. A HARDBODY-Z alumínium házba beágyazott hajtómű a hajtókar erejét közvetlenül adja át a rotornak, simán és hatékonyan, növelve orsó erejét és élettartamát.
TARTÓS AIRBAIL FELKAPÓKAR –
Az AIRBAIL felkapó kar belül üreges, ezáltal rendkívül könnyű, emellett szokatlanul erős, nem hajlik. A speciális zsinórvezető görgő felé vastagodó forma megakadályozza a gubancképződést a felkapókar rögzítésénél.
A felkapókar visszacsukása után a zsinórnak nagy íve keletkezik. A speciális AIRBAIL megoldás a zsinórt a zsinórvezető görgőhöz vezeti.
INFINITE VISSZAFORGÁS GÁTLÓ RENDSZER –
A végtelenített visszaforgás gátló sok más orsó gyenge pontja, míg az INFINITE rendszerrel készülő Daiwa orsók megbízható eleme. A legkitűnőbb, precízen illeszkedő acél alkatrészek felhasználásával készül.
TWIST BUSTER III. ZSINÓRVEZETŐ GÖRGŐ –
A TWIST BUSTER rendszer minimumra csökkenti a zsinór csavarodását a felcsévéléskor, így ennek a fő oka jórészt kiküszöbölhető. A TWIST BUSTER III. pedig jelentősen csökkenti a zsinór és a görgő közti súrlódást, kímélve zsinórunkat, növelve annak élettartamát.
AUTOMATIC DRAG SYSTEM FÉKRENDSZER – ATD –
Ez az új fékrendszer az UTD továbbfejlesztett változata. Az ATD féket a fékbeállítások közti még finomabb átmenet jellemzi, ezáltal a nagyon vékony zsinórok használatánál érzékelhető a fokozott teljesítménye. A féken beállított húzóerő elérése előtt extrém finoman elkezdi engedni a zsinórt a dobról, majd a küzdő hal kirohanásait a beállított fékerő elérésekor az elvégzett beállításnak megfelelően fékezi meg.
|