A Daiwa Regal LT orsójában a legújabb Light Tough Technológia teljesedik ki: kisebb méretű és súlyú orsóház (nagyobb belső térrel - nagyobb hajtó kerék, nagyobb erő, finomabb futás), erősebb és mégis könnyebb dob, könnyebb hajtókar, nagyobb fékerő. Az orsó DS5 (Zaion és DS5 extrém erős karbon) háza pedig képes a folyamatos, nagy terhelés elviselésére, melyet kimondottan a hosszú élettartam elérésére fejlesztettek ki. Az orsó Cross Wrap (keresztirányú zsinórfektetés) segítségével lehetővé teszi a távoli haltartó helyek elérését is. Az ATD fékrendszerrel a fékerőt sikerült jelentősen megnövelni, emellett csökkenti az indulási ellenállást, a fék a beállított fékerő elérésekor azonnal működésbe lép, folyamatosan, egyenletesen dolgozik. Egy finom futású, strapabíró pergető orsó CNC esztergált alumínium hajtókarral és alumínium AIR távdobó dobbal.
Csapágy (db) : |
9 |
Méret : |
30 |
Fék : |
első fék |
Áttétel : |
5,3:1 |
Súly (g) : |
210 |
Dob anyaga : |
fém (28-as 150 m ) |
Pótdob anyaga : |
|
Zsinór felcsévélés: |
1 fordulattal: 75 cm |
Az orsón alkalmazott technikai megoldásokat szöveggel és képekkel is bemutatjuk!
- Light Tough Technológia - kisebb méretű és súlyú orsóház (nagyobb belső térrel - nagyobb hajtó kerék, nagyobb erő, finomabb futás), erősebb és mégis könnyebb dob, könnyebb hajtókar, nagyobb fékerő - könnyebb súllyal.
CNC esztergált alumínium hajtókar
DS5 orsóház - (Zaion és DS5 extrém erős karbon)
AIR ROTOR –
Az új rotor 15 %-al könnyebb mint a hasonló anyagból készült szokványos rotorok, emellett nagyban csökkenti a vibrációt és javítja a forgási egyensúlyt a nagyon mélyre helyezett súlypontjának köszönhetően. A különleges kiképzésének köszönhetően egyenletesen osztja el a zsinór által a zsinórvezető görgőn keresztül a rotorra ható nagy erejű terhelést.
SILENT DOBEMELÉS –
Ezen új a dobemelő rendszer fogaskerekeinek speciális elrendezése és vezetése által jelentősen finomult a hajtómű járása a szokásos meghajtáshoz képest.
DIGIGEAR HAJTÓMŰ –(csigás meghajtás)
Gépi megmunkálású, digitális fejlesztésű hajtómű, mely a legnagyobb terheléseket is elviseli. A HARDBODY-Z alumínium házba beágyazott hajtómű a hajtókar erejét közvetlenül adja át a rotornak, simán és hatékonyan, növelve orsó erejét és élettartamát.
INFINITE VISSZAFORGÁS GÁTLÓ RENDSZER –
A végtelenített visszaforgás gátló sok más orsó gyenge pontja, míg az INFINITE rendszerrel készülő Daiwa orsók megbízható eleme. A legkitűnőbb, precízen illeszkedő acél alkatrészek felhasználásával készül.
TWIST BUSTER & TWIST BUSTER 2. ZSINÓRVEZETŐ GÖRGŐ –
A TWIST BUSTER rendszer minimumra csökkenti a zsinór csavarodását a felcsévéléskor, így ennek a fő oka jórészt kiküszöbölhető. A TWIST BUSTER 2. pedig jelentősen csökkenti a zsinór és a görgő közti súrlódást, kímélve zsinórunkat, növelve annak élettartamát.
ANTI BACKLASH SYSTEM – ABS –
A zsinór csavarodás és gubancképződés megelőzésének legjobb eszköze, ha minél nagyobb ívben kerül a zsinór a dobra. Az ABS dobnak a magja vastag, a szokásos kialakítású dobokkal ellentétben a dob eleje felé kúposan kiszélesített. Ezáltal a zsinór szabályos nagy ívekben egyenletesen fekszik fel rajta, így a szokásos formájú dobok feltöltésénél gyakori „kúposodás” elmarad. Ez csökkenti a zsinórcsavarodás kockázatát és nem mellesleg segíti a távoli dobások lehetőségét.
CROSS-WRAP ZSINÓRFEKTETÉS
A zsinórfektetés minősége, különösen a fonott zsinóroknál, a legfontosabb tényező az eredményes horgászathoz. A Daiwa CROSS-WRAP keresztirányú zsinór felcsévélés megelőzi a fonott zsinóroknál előforduló bevágódás lehetőségét, növelve a fárasztás minőségét és dobásaink távolságát is.
AUTOMATIC DRAG SYSTEM FÉKRENDSZER – ATD –
Ez az új fékrendszer az UTD továbbfejlesztett változata. Az ATD féket a fékbeállítások közti még finomabb átmenet jellemzi, ezáltal a nagyon vékony zsinórok használatánál érzékelhető a fokozott teljesítménye. A féken beállított húzóerő elérése előtt extrém finoman elkezdi engedni a zsinórt a dobról, majd a küzdő hal kirohanásait a beállított fékerő elérésekor az elvégzett beállításnak megfelelően fékezi meg.
|