   
  
  
  
  
  
  
  
3 db orsó van még ezen az áron ! 
  
  
  
A DAM Quick Shadow 5 SLS - 7000 FD egy tökéletesen sima, hangtalan futású, sokoldalú nagyhalas, távdobó orsó, mely a 4+1 zárt rozsdamentes golyóscsapágynak, a 7 mm-es acél tengelyének és a géppel vágott fogaskerekének is köszönhetően rendkívül megbízható, ami elengedhetetlen az egész napos, horgászatok során. Nagy méretű csapágyazott zsinórvezető görgőjének és a csigatengelyes, lassú dobemelő rendszerének segítségével tökéletes zsinórprofilt hoz létre, lehetővé téve csalijaink távolra juttatását, és fonott zsinórral is (Power Pro, Spider Wire, Balzer Iron Line) gubancolás mentesen használhatjuk. A könnyű, korrózióálló, grafit anyagú ház és rotor segítség a hosszan tartó horgászatok során. Az orsó távdobó fém dobja barázdált dobfelülettel bír, így a fonott zsinór sem tud megforogni rajta. A nagy méretű csapágyazott zsinórvezető görgője kíméli zsinórunkat a fárasztások során. A finoman állítható, letapadásmentes fékrendszere maximálja a fékerőt, esélyt sem adva a legvadabb halaknak sem. Az erős, alumínium hajtókar és a fa fogantyú is segíti a kapitális példányok fárasztását, partra juttatását.  
  
  
  
 Főbb tulajdonságok: 
  
  
  
  
 - Grafit ház és rotor 
  
 - 4+1 lezárt acél golyóscsapágy 
  
 - XL-es féklamellák 30 mm
  
 - Rozsdamentes acél főtengely (7 mm)
  
 - Alumínium hajtókar fa fogantyúval 
 - Barázdált belső felületű dob - a zsinór sem tud megforogni 
  
- 40 mm emelkedésű alumínium dob  
  
- Nagy kapacitású karbon pót dob  
  
- 1 db kerek fém zsinórklipsz  
  
- Lassú csigatengelyes dobemelés - tökéletes zsinórkép a távdobáshoz 
  
- Géppel vágott fogaskerék 
  
- Túlméretezett alumínium felkapókar  
  
- Azonnali visszaforgásgátló rendszer  
  
- fékerő: 16 kg  
  
  
  
  
  
| Csapágy (db) : | 
4+1 | 
 
| Méret : | 
70 | 
 
| Fék : | 
első fék | 
 
| Áttétel : | 
4,1:1 | 
 
| Súly (g) : | 
628 | 
 
| Dob anyaga : | 
fém ( 33-as 500 m ) + karbon pótdob | 
 
| fékerő : | 
16 kg | 
 
| 1 fordulattal : | 
94 cm zsinórt csévél fel | 
 
 
  
  
  
   |