A Daiwa BG 3500 orsót a tengeri és édesvízi ragadozók pergető horgászatára fejlesztették ki a cég teszthorgászai és mérnökei. Rendkívüli erejét a Hardbodyz alumínium orsóház, a vastag, erős tengely és a Japánban készült minőségi alkatrészek adják. Finom, hangtalan futását pedig a Digi Gear hajtómű biztosítja. Zsinórkapacitását a maximumra növelték (30-as 220 m), hogy legyen elegendő tartalék a fárasztás során. A erős fém hajtókarral bír, menetes megszoríthatósággal, ami a legerősebb technikai megoldás. A Daiwa BG orsókat egy speciális (NO PAINT) felületkezeléssel látták el, így a durva tengeri használat mellett is ép marad a festése. A forradalmian új vízálló ATD fékrendszerének indulási ellenállása kisebb a szokásosnál, így minden körülmények között folyamatosan adagolja a zsinórt. A CNC esztergált alumínium hajtókar és a hosszúkás hajtókar fogantyú megfelelő erővel rendelkezik és biztos fogást nyújt használójának.
Csapágy (db) : |
6 (Japán) |
Méret : |
45 |
Fék : |
első fék |
Áttétel : |
5,7:1 |
Súly (g) : |
400 |
Dob anyaga : |
fém (30-as 220 m ) |
Pótdob anyaga : |
|
Zsinór felcsévélés: |
1 fordulattal: 97 cm |
Az orsón alkalmazott technikai megoldásokat szöveggel és képekkel is bemutatjuk !
- 6 db Japán golyóscsapágy
AIR ROTOR –
Az új rotor 15 %-al könnyebb mint a hasonló anyagból készült szokványos rotorok, emellett nagyban csökkenti a vibrációt és javítja a forgási egyensúlyt a nagyon mélyre helyezett súlypontjának köszönhetően. A különleges kiképzésének köszönhetően egyenletesen osztja el a zsinór által a zsinórvezető görgőn keresztül a rotorra ható nagy erejű terhelést.
HARDBODY-Z CONCEPT –(könnyű fém orsó ház)
A Daiwa cég mérnökei kifejlesztették az ideális fémötvözetet, a maximális precizitású megmunkálási technológiát, így képesek erős és nagyon könnyű fém orsókat készíteni a horgászok számára.
DIGIGEAR HAJTÓMŰ –(csigás meghajtás)
Gépi megmunkálású, digitális fejlesztésű hajtómű, mely a legnagyobb terheléseket is elviseli. A HARDBODY-Z alumínium házba beágyazott hajtómű a hajtókar erejét közvetlenül adja át a rotornak, simán és hatékonyan, növelve orsó erejét és élettartamát.
INFINITE VISSZAFORGÁS GÁTLÓ RENDSZER –
A végtelenített visszaforgás gátló sok más orsó gyenge pontja, míg az INFINITE rendszerrel készülő Daiwa orsók megbízható eleme. A legkitűnőbb, precízen illeszkedő acél alkatrészek felhasználásával készül.
TWIST BUSTER & TWIST BUSTER 2. ZSINÓRVEZETŐ GÖRGŐ –
A TWIST BUSTER rendszer minimumra csökkenti a zsinór csavarodását a felcsévéléskor, így ennek a fő oka jórészt kiküszöbölhető. A TWIST BUSTER 2. pedig jelentősen csökkenti a zsinór és a görgő közti súrlódást, kímélve zsinórunkat, növelve annak élettartamát.
ANTI BACKLASH SYSTEM – ABS –
A zsinór csavarodás és gubancképződés megelőzésének legjobb eszköze, ha minél nagyobb ívben kerül a zsinór a dobra. Az ABS dobnak a magja vastag, a szokásos kialakítású dobokkal ellentétben a dob eleje felé kúposan kiszélesített. Ezáltal a zsinór szabályos nagy ívekben egyenletesen fekszik fel rajta, így a szokásos formájú dobok feltöltésénél gyakori „kúposodás” elmarad. Ez csökkenti a zsinórcsavarodás kockázatát és nem mellesleg segíti a távoli dobások lehetőségét.
AUTOMATIC DRAG SYSTEM FÉKRENDSZER – ATD –
Ez az új fékrendszer az UTD továbbfejlesztett változata. Az ATD féket a fékbeállítások közti még finomabb átmenet jellemzi, ezáltal a nagyon vékony zsinórok használatánál érzékelhető a fokozott teljesítménye. A féken beállított húzóerő elérése előtt extrém finoman elkezdi engedni a zsinórt a dobról, majd a küzdő hal kirohanásait a beállított fékerő elérésekor az elvégzett beállításnak megfelelően fékezi meg.
|